siema mam na...

... siema mam na imię Jarek mam lat 16 gram w już 6 lat i mi zależy na tym klanie Pisz w swoim dziale, od privów. -.- ... → Więcej...

na, w, lat, mam, już, światów, dziale, ogólnych, imię, jarek, tym

REKRUTACJA...

... to chętnie dołącze Hmm dobrze, odłącz się od niego, dzień później napisz podanie i wtedy zobaczymy. PS: Proszę ... → Więcej...

mam, z, nie, i, że, od, ale, lat, poziom, to, viagra and other drugs, klanu

dziękuję postaram...

... Masz już klan... Masz szansę się dostać. Odejdź od twojego klanu, napisz podanie (lepsze) i wtedy cię przyjmiemy ... → Więcej...

mam, na, i, w, nie, się, do, 00, lat, klanu, mieszkam, jutro

Przyjęta Witam...

... Pochodzę z Bydgoszczy. Interesuję się piłką nożną, koszykówką, tenisem stołowym i snookerem. Lubię słuchać muzyki ... → Więcej...

i, mam, do, klan, ten, dojść, się, lat, pochodzę, opuściłam, przyjęta

jeść tyle...

... siedzę wcale długo. To w ogóle nie siedź, tylko biegaj. To pomoże. Nie leniuchuj itp. Haha . Rozumiem Zgłoszony ... → Więcej...

to, nie, jak, w, wieku, i, za, chyba, tyle, tłuszczu, lat, jeść, dużo, co

I właśnie przez...

... pobić. Katastrofa! Z dużym brzuszkiem. Publicznie przyznajesz się, że masz 12 lat i nadwagę i piszesz tekst w stylu ... → Więcej...

w, i, to, nie, się, jak, że, lat, tak, brzuch, na, nic

Proszę zamknąć...

... a można się fajnie bawić "Co mogę z nimi robić?" Loooool. Nie wiem. Pomyśl. Ładne chociaż? Ile mają lat? Bo mam ... → Więcej...

nie, to, z, na, się, do, mnie, nimi, i, w, co, lat, ale, mam

Po prostu z...

... podst. jest 12lat, Chyba pisał. Stracić dziewictwo w 6 klasie... Ale późno. Zbieracie teczki na każdego użytkownika? ... → Więcej...

w, na, 6, jak, każdego, klasie, a, lat, prostu, nimi, podst, temat, jeszcze, po

lol Zmień...

... Pozdrawiam nie dojdę bo nie mam 16 lat zmieniono na +14 nie będę taki wymagający Dla mnie to i tak za dużo ale ... → Więcej...

nie, mam, się, do, lat, klanu, i, 14, po, na, to, z, twojego, chcę, lubię

Siemka O czym...

... (Giżycko). Moim Ulubionym Przedmiotem jest W-f , Informatyka , Matematyka i Historia. Charakter Jestem miły, Wesoły, ... → Więcej...

mam, i, w, na, się, klanu, nie, lat, jest, imię, o

Powodzenia...

... że chodzi o kulturę itp. tak? Przecież nie można sprawdzić każdego, kto ile ma lat Mniej więcej tak mówię Powodzenia ... → Więcej...

tak, powodzenia, fajny, i, d, lat, o, sojusz, chodzi, przecież, później, mniej, każdego

Jestem Bartek...

... to najlepszy klan jaki będe znał.Będe pomagał innym:słabszym i mniej doświadczonym. Niikt pamietaj dodaj mnie jutro ... → Więcej...

mam, klan, na, i, lat, jest, ten, ponieważ, hobby, się, 10, mieszkam

Zobacz także:

Co zmienic w eq

Co zmienic w eq mogę kupic all oprócz leg i drogich bardzo drogich her nastawiam się na 1 miesiąc

Na łowce polecam

Na łowce polecam trute na małym lvlu a tak na 80 to gr

A reszta Kim najszybciej

A reszta Kim najszybciej wbije 100 lvl bez uni her i leg odp w szczegółach prosze Mag ma ściane

www ardenem aaf

www ardenem aaf pl news php Witam mam do rozdania 64 umki pod ogien błaga zróbcie dobre a nie

Proszę pomóżcie

Proszę pomóżcie Exp na Orkach Ghulach i questy rób Orki Harpie Orły Dzięki na pomoc Na ghulah

Weźcie przestańcie

Weźcie przestańcie dobrze wiecie że temat zaśmieca forum i takie też było jego zadanie przy

nazywam sie Przemek

nazywam sie Przemek nie przeklinam i nie obrażam innych chciałbym dołączyć do klanu bo lubię

a na jakiej elitce

a na jakiej elitce mozna stanać na 61 tak aby red mapki nie było nie jestem za dobry w pvp

mag kulka i jazda

mag kulka i jazda Trzeba umieć grac i dobrze głowkować i wszystko się uda A jak to zrobić Mam

Proszę o rozdanie

Proszę o rozdanie mi umek pod e2 na 60 lvl Nie ma sprawy POZIOM 60 36 pkt UM Specjalizacja

To jezd tylgo i

To jezd tylgo i fyłondznie tfój proplem Gra ktoś na Jeśli tak zgłoś się do mnie Pisać priv

nie Jak masz dobre

nie Jak masz dobre EQ bardzo to tak Tak Nic masz dobre eq kontynuuj Raczej nie mag ma trudności

Problem rozwiązany

Problem rozwiązany

Nie ma prawa Chyba

Nie ma prawa Chyba że coś źle napisałeś Shekeen napisał a MAM pytanie Jeśli komuś dałem - to

Wpisujesz Limfecjusz

Wpisujesz Limfecjusz i masz ej jakie eq na 25 Myślę że w na demonach potem zrób quest na 25